تصاویری از جنجال نماینده خرمشهر در مجلس

خبرگزاری ایسنا: نماینده خرمشهر به ظریف هتاکی کرد. در حاشیه سخنرانی محمد جواد ظریف در دفاع از برنامه‌های خود برای وزارت امور خارجه یکی از نمایندگان اصولگرایان مجلس با برآشفتگی او را متهم به دروغگویی کرد و با استفاده از کلمات رکیک به ظریف دشنام داد.
 
عبدالله سامری: فحاشی نکردم 
 
عبدالله سامری: فحاشی نکردم 
 
عبدالله سامری: فحاشی نکردم 
 
عبدالله سامری: فحاشی نکردم 
 
عبدالله سامری: فحاشی نکردم 
 
عبدالله سامری: فحاشی نکردم 
 
عبدالله سامری: فحاشی نکردم 
 
عبدالله سامری: فحاشی نکردم 
 
عبدالله سامری: فحاشی نکردم 
 
عبدالله سامری: فحاشی نکردم

پیش‌ بینی کاهش قیمت گوشت در هفته آینده

خبرگزاری میزان: رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: با عرضه گوشت وارداتی از یکشنبه هفته جاری شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز هستیم که این تغییر قیمت در هفته آینده بیشتر خود را نشان می دهد.
 
علی اصغر ملکی در خصوص تغییرات قیمت گوشت قرمز پس از عرضه گوشت وارداتی برای تنظیم بازار گفت: از روز یکشنبه هفته جاری توزیع گوشت وارداتی برای مهار قیمت گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای صورت گرفت که بنا بر مصوبه هر شقه آن کیلویی 33 هزار تومان و هر کیلو ران گوسفندی 43 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

ملکی عنوان کرد: با توجه به واردات گوشت از کشورهای آسیانه میانه و استرالیا و بازخورد مثبت آن طی 3 روز گذشته، انتظار داریم قیمت گوشت قرمز در هفته آینده کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت داخلی در مقایسه با گوشت وارداتی متفاوت است، گفت: شقه گوسفندی هر کیلو 44 هزار تومان و هر کیلو ران گوسفندی 50 تا 52 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی دلیل افزایش قیمت گوشت را تولید کم در داخل کشور دانست و گفت: متاسفانه میزان تولید در داخل کشور با میزان تقاضا همخوانی ندارد که این عدم تناسب باعث افزایش قیمت گوشت می شود. در کنار کمبود تولید شاهد ذبح بره ماده مزید بر علت برای کاهش تولید شده است.

ملکی بیان کرد: با توجه به ایام پیش رو همچون اعیاد قربان و غدیر، بازگشت حجاج و ایام محرم نیاز به دام سبک افزایش چشمگیری می یابد به طوری که تنها در عید قربان به 50 تا 60 هزار راس دام زنده نیاز است.

تیزر متفاوت فیلم «بیست و یک روز بعد»

برترین ها: از تیزر جدید و متفاوت فیلم «بیست و یک روز بعد» رونمایی شد.
 
در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی به همراه دو بازیگر نوجوان سینمای ایران مهدی قربانی و حسین شریفی نقش آفرینی می‌کنند. مهدی یراحی، خواننده این اثر سینمایی است.

این فیلم ملودرامی اجتماعی از زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می‌شود.

عوامل فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» عبارتند از کارگردان: سیدمحمدرضا خردمندان، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، نویسنده: سیدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفی، خواننده: مهدی یراحی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: محمدرضا مویینی، هدی مویینی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی‌نژاد، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح گریم: جلال موسوی، مدیر جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: محمدرضا نجفی امامی، مدیر تولید: ابراهیم زاهدی فر، مشاور کارگردان: محمد لطفعلی، عکاس: نوید سجادی حسینی، مشاور رسانه‌ای: هادی فیروزمندی، مدیر تبلیغات: سیدعلی طباطبایی، مجری طرح: باشگاه فیلم سوره، محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری.

پخش این فیلم برعهده موسسه بهمن سبز حوزه هنری است.
 
 
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید. 
 

لاوروف: آمریکا و ایران نباید از برجام خارج شوند

خبرگزاری تسنیم: سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در نشست خبری خود با وزیر خارجه بولیوی گفت: ما امیدواریم ایران و آمریکا از توافق هسته‌ای خارج نشوند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان روز سه‌شنبه در جلسه معرفی و دفاع از وزیران کابینه‌ دولت دومش گفت: دولتمردان جدید آمریکا بدانند، این تجربه شکست خورده تهدید و تحریم دولت‌های قبل‌شان بود که در نهایت آنها را به پای میز مذاکره کشاند و اگر مایل باشند به آن دوران برگردند، یقین بدانند ایران در مدت زمانی کوتاه نه در مقیاس هفته و ماه، بلکه در مقیاس ساعت و روز به شرایط بسیار پیشرفته‌تر از زمان شروع مذاکرات باز خواهد گشت.

«هیثر نوئرت»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سخنان رئیس‌جمهور کشورمان، گفت: «درباره این تهدید و حالت فرضی که روحانی مطرح کرده اظهار نظر نمی‌کنم. دولت ترامپ، خودش را متعهد می‌داند با تمام تهدیدهای ایران نه فقط برای منطقه (خاورمیانه) بلکه برای جهان، از جمله برنامه موشکی بالستیک آن کشور، مقابله کند.»

فستیوال شب‌های موسیقی در خانه هنرمندان

هنرآنلاین: نشست خبری فستیوال شب‌های موسیقی چهارشنبه 25 مردادماه در خانه هنرمندان برگزار شد.

در ابتدای این نشست خبری، کامران همت پور مدیر شرکت "آوای حنانه" درباره این فستیوال گفت: 12 گروه برای این شب‌ها در نظر گرفته بودیم اما بروکراسی اداری و مشکلاتی که در اماکن به وجود آمد، درنهایت قرار شد پنج گروه اجرا داشته باشند. گروه‌ها را با توجه به سلیقه‌های مختلف انتخاب کردیم. گروه چریکه، زوربان، حافظ، واقع و بی حصار در این شب‌ها اجرا خواهند داشت.
 
فستیوال شب‌های موسیقی در خانه هنرمندان

وی افزود: امیدواریم با دولت تدبیر و امید این دغدغه‌ها و این مشکلات حل شود. در سوم شهریور این برنامه را شروع می‌کنیم و تا 24 شهریور ادامه دارد. سوم، دهم، سیزدهم، و ... اجرا داریم. امیدواریم با برنامه‌ریزی دوستان در خانه هنرمندان گام‌های دیگری در این زمینه برداریم.

سلمان حسینی سرپرست "چریکه" و از گروه‌های شرکت‌کننده در این برنامه گفت: امیدوارم چنین رویدادهایی فقط در تالارها و شهرهایی که دارای امکانات خوب هستند اجرانشده و شاهد برگزاری این فستیوال در شهرهای محروم نیز باشیم. رپرتوآری که در کنسرت اجرا می‌شود در دو بخش انجام خواهد گرفت که بخش اول به اجرای موسیقی تنبور و بخش دوم به اجرای موسیقی دستگاهی ایران اختصاص خواهد یافت.

بیک محمد نماینده گروه "زروان" هم گفت: این گروه آثاری از بزرگان موسیقی فلامنکو اجرا می‌کند و آقای قلیچ نوازنده گیتار و خواننده است.

مهرداد یکتا نماینده گروه "بی حصار" نیز گفت: گروه بی حصار با هنرمندی مزدا انصاری، نگین سریر، نیلوفر ابراهیمی و بنده به‌عنوان خواننده در کنسرت پیش رو قطعاتی از موسیقی‌های قدیمی ایران به آهنگسازی همایون خرم، مجید وفادار، مهدی خالدی، انوشیروان روحانی، محمد سریر و عماد رام را طی دو روز اجرا می‌کنند.

نماینده گروه "حافظ" عنوان کرد: این گروه باسابقه‌ای 25 ساله با محوریت تنبور فعالیت می‌کند. در این جشنواره گروه حافظ در دو شب اجرا می‌کند. اجراهای گروه حافظ به‌صورت آفلاین در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

فستیوال "شب‌های موسیقی" از 12 تا 24 شهریورماه در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد و گروه "چریکه" روز سوم شهریورماه، "گروه زروان" روز هشتم شهریورماه، گروه "حافظ" روزهای ۱۰ و ۱۳ شهریورماه، گروه "بی حصار" روزهای ۱۲ و ۲۲ شهریورماه و گروه "واله" روز ۲۴ شهریورماه به اجرای برنامه می‌پردازند.